piątek, 28 lutego 2014

Pamiętnik młodej mamy :)

Witajcie,
jakiś czas temu pokazywałam komplet dla dziewczynki składający się z dwóch notesów. Użyłam do niego przepięknej ażurowej ramki z kolekji świątecznej Anemone Białe Święta. Dziś chcę Wam pokazać niemal identyczny komplet, ale z zupełnie innymi tekturkami :) Tym razem siegnęłam po delikatne i romatyczne ramki Nostalgia: pierwszą zamieściłam w całości na okładce większego notesu, drugą idetyczną rozciełam i zamieściłam tylko jej ozdobne zawijasy w środku notesu mniejszego.


Pierwszy notes jest malutki, ma format A6, w sam raz na spisywanie pierwszych słów dziecka...



drugi notes ma format A5, będzie oryginalnym pamiętnikiem młodej mamy...




Szczegółowy wykaz materiałów, z których powstały notesy, znajdziecie na blogu Scrapka.


Pozdrawiam i życze Wam udanego słonecznego weekendu,
przypominam Wam także o trwajacym CANDY!!! Losowanie już w poniedziałek :)

Magda.

4 komentarze:

ArtMagda