czwartek, 28 marca 2013

Notes podróżnika w retro stylu / Traveler notebook in retro style

Witajcie,
Dziś u mnie na warsztacie notes podróżnika w retro stylu. Nakombinowałam się jak zrobić zapięcie i w końcu wykonałam je z łańcuszków Timy Holtz (dłuuugo u mnie przeleżały, ale wiedziałam, że w końcu znajdą zastosowanie:) ). Połączyłam tu różne papiery, piękne motta od 7Dots Studio, różne ozdoby metalowe i oczywiście moje ulubione Dekoracyjne Taśmy ...








U mnie ciąg dalszy chorowania, wirusy przedszkole dopadły mnie i nie chcą póki co odpuścić...  Ale jakieś plusy też są, żeby nie było że tylko marudzę :) Za oknem widać słoneczko! Czyżby w końcu miała nadejść wiosna? Oby!!! Pozdrawiam Was ciepło, Magda.

7 komentarzy:

  1. świetny jest - zapięcie super się prezentuje :)

    zdrówka zyczę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten notes podróżnika, lubię ten klimat i kolory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny, wszystko ze sobą współgra, świetne zapięcie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny! Zapięcie boskie - gdzie można takie nabyć?

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu,cudny jest...w ogóle po nim nie widać,że wirusy cię zaatakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonały! Przepiękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie podróżniczy i choć sama duszy podróżnika nie mam to podoba mi się niezmiernie ;)

    OdpowiedzUsuń

ArtMagda